Sunday, November 20, 2011

The Revival

~Annyeonghaseyo~

After for a long time being dpt juga aku curahkn sesuatu dlm blog tercinta nie....mesti laa tercintaa hehehehe sbb dikelilingi 4 orang awek2 cun...cun tak??? mesti laaa kn.....girls out there jgn jeles yup...hihiihih

Main purpose terpikir nk memblog arinie sbb aku dh balik PALAM a.k.a puncak ALAM...hishhhh penat ooo tak larat aku naik tangga dari atas ke bawah....ermmmmm exercise skit laaa..mau gaya nk jd tough kn....ishhh nk habaq kata blik PALAM ja ka??/ hisssshhh xpyh laa malu kat org sgt aihhh bnda nie pown nk kecoh ke??? ermmmm.....kesian budak nie...

satu lg announcement blog saya yang upin464.blogspot.com dah bertukar jd legacy464.blogspot taw...ini pengumuman yang amat penting...

Oleh hal yang demikian maka rasmilah ak blik puncak alam...maka esok mula lah era aku nk terjah buku,gosip dgn lecturers,main kayu tiga dgn calculator...adoiii...xpa2 sabaq sat 5 bulan sat jah....jgn laa homesick yer adik2 katrumah tue...tawu tak homesick penyakit berbahaya...nnti tak boleh kahwin...haaaa...baik jgn homesick...ermmmm...

Mata dah BERAT
Hujan makin LEBAT
Tilam dok PERANGAT
TIDOQ la CEPAT

~saranghae to my readers~

No comments: