Friday, August 5, 2011

The Story of Us (Part iii)

Walaupun Ramadhan dah seminggu aku masih belum terlambat nk wish selamat berpuasa yup kawan-kawan...

hehehhe...dah lama dah tak bukak citer...nie nak start laa nie...
al kisah maka tersebut la kisah .....

sebenarnya tak dak apa sangat yang nk diceritakan cuma..aku hanya merindui saat berbuka puasa di Sekolah Syed Putra jaaa...hihihi....

kek batik....ooooo kek batik....kat sini tak ada laaa....tolong laaa datang sini...ahakkk...cakap pasal kek batik kita orang semua suke makan kek batik...tngok berbuka puasa sudah laa semua beli kek batik rindu nak makan kek batik....citer bab makanan ada seorg hamba Allah nie...perghhhh....bab makanan mmg serah kat dia laa...cakap jer nak makan apa arinie...mestie dia beli punya...tapi kami selalu berbuka puasa sama sama....sekarang dah tak ada dah...sekarang semua dah buat hal masing-masing...


Kek Batik yang diingati

itu citer bukak puasa...nie citer sembahyang terawih lak..
dulu kat sekolah nyamuk bukan main banyak nak sembahyang pown tak khusyuk...bayangkanlah sambil dok sembahyang sambil dok tampar nyamuk....dah la ada seorang ustaz nie baca ayat panjang bejela...mampus kami nak tahan...last-last ada gak yang lab solat terawih...nak wat camana dah benda nie mengangu kenteteraman dalam solat....tak khusyuk buat rugi jaa...(hihihihi....aku pown penah lab)...tapi itu semua dulu...sekarang dah tak ada cikgu yang nak guide...semua pasal diri sendiri...ko nak sembahyang ke tak nak ke lantak laaa...aku tak kesah...

sahur pulak....hahahah.....dah laa sahur kena pulak rotan....sebab apa sebab tak bangun tidor lagi nak solat subuh....agak-agak laaa...malam dah la kami stay pastu kena pulak bangun awal...(marah???) tak de laaa....tapi semua pengalaman ini mematangkan aku...ehhh...bukan aku saja tapi semua kawan-kawan aku gak...
tambah-tambah banyak kenangan bersama  Ust.Mawi...betul tak fahmi Hazeem??? hihihiih....the best word from him is "giiii tido!!!!!!" I still remember the way he voice out that words....hahahaha actually i have a lot of thing to describe but it will be continue for the next post....lalalala

2 comments:

zaty said...

kantoi ponteng tarawih! haha.salam ramdhan hadi,x terlambat kn nk wish :)

Unknown said...

yeah.....mna ada ponteng..ustaz mawi yg suruh kami ponteng..hahaha