Wednesday, April 27, 2011

Derita Merinduimu

Dengar
Oh! Jeritan batinku
Memekik-mekik
Memanggil-manggil
Namamu selalu
Sehari kurasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Ku pandang kiri
Ku pandang kanan
Di kau tiada...


Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau
Mengapa kita berpisah
Tak sanggup menahan asmara
Oh! Dengarlah
Jeritan batinku!!!

kenapa aku mesti mengenali dirimu??
mengapa mesti aku menyanyangi mu??

kerna kau insan yang hadir dalam hidupku...sedang aku mencari jalan arah tujuku..kau hadir memberi bantuan kepada ku..aku benar-benar sayang padamu...
kehadiran mu buat pertama kali sudah menduga ketenangan jiwaku..

"Bla ku kt sepi, kau gelak sbb hepi. Bla ku ajk bsama, kau kata jgn lama.. Bla ku jnji setia, kau kteku pndai bpura.. Bla ku kt rindu, kau kt ia palsu.. Bila ku lafaz cinta, kau kt ia dusta.. Bila ku hmpir kcewa, kau dtg bsamanya.. Bila ku rs cmburu, kau kate ini balasan you.. Bila ku cube mengerti, trasa ak iri hati.. Bila ku bw diri, ada yg dtg hmpiri. Bila ku ske pdnya, kau kt ak xsetia.."
adkh kata2 ini untuku?? semua ini menduga gelora dijiwaku...hanya dialah yang akan mengajar aku erti kedewasaan apabila aku berada disana nanti.http://www.smileycodes.info

No comments: