Friday, September 9, 2011

FINAL

Final exam semakin menghimpit jiwa......ohhh tidak...bersediakah aku??? mampukah aku.....

Assalamualaikum w.b.t and hello all....

Masa semakin singkat masih banyak yang ingin diceritakan kisah seorang pelajar Puncak Alam akan menghadapi masa depannya...akan berhadapan dengan saat genting ketika masa makin menghimpit jiwa, aku sedar ini jalan terbaik-ku...final exam...masih banyak yang perlu aku bacakan...masih banyak yang ingin aku teruskan...perjalanan hidup aku masih panjang mengejar cita-cita yang belum pasti

Kata Abah:" abah nak awak jadi doktor tau...awak kan anak sulung....sape g nk jadi doktor kalau bukan awk"

Kata Mak:"mak tak kesah awak nak jadi apa pown...tapi mak kalau boleh nak tengoklah anak mak jadi Doktor"

Kata Nenek:"tok kalau boleh nak awk jadi doktor laaa...bole laa buka empayar hospital dalam family kita...

Owhhhh God....

what should i do.....im just praying...praying to be what i want to be...

emak,abah,nenek.....doakan saya ek MOHD HUSNUL HADI dikala saya menghadi kesukaran masa  mengulang kaji pelajaran dalam masa tersingkat ini...

Di kesempatan ini saya MOHD HUSNUL HADI BIN MOHD RODZI memohon maaf jika ada kesalahan yg dilakukan selama ini sama ada sedar mahupun tidak....salah itu sukar ditafsirkan tatkala tindakan ini membuat mana-mana hati terguris dan terasa....halalkan segala apa yg diberi...dan terlupa terbayar sama ada budi mahupun wang ringgit....

doakan kejayaan saya untuk final exam nie ek...

4 comments:

Naurah said...

gud luck i sure u can do it ((:

zaty said...

do your very best.fightingggg! :)

Murni Yusoff said...

good luck utk final,tunaikan harapan kuaga!! :D

zatyfeena said...

good luck too dude ! :)